woensdag 14 maart 2012

Abraham.

Allereerst allemaal bedankt voor jullie reacties, ik vind het erg leuk om te lezen en hier een daar  een tip, HEEL ERG FIJN!!
Ook weer een nieuwe volger erbij, zo hee, ondertussen staat de teller al op 13, SUPER LEUK, daar doen wij bloggers het toch voor!

Gisteren vertelde ik jullie al dat ik iets voor mijn buurman ging maken omdat hij Abraham gaat zien.......
Hier mijn creatie:
Ik heb een klein glazen potje genomen (van de pizza saus) en die beplakt met een rood papiertje.
Van internet heb ik een leuke afbeelding van Abraham gehaald en die uitgeknipt. Op een Nellie Snellen ovaal geplakt, met foam plakkertjes voor wat meer "diepte".
Toen heb ik zelf een klein gedichtje verzonnen (zomaar uit mijn mouw geschut, man man, waar haaaaal ik het vandaan?!) en dat aan de achterkant van het potje geplakt. Weer de Nellie Snellen mal gebruikt om hem mooi uit te snijden.

O ja, eronder zit een stukje breed lint, om de naad van het papier weg te werken.
Het dekseltje was wit dat heb ik zo gelaten. Daarop heb ik de foto van de jarige, (van de uitnodigingskaart) geplakt. Een rood lintje om de deksel geplakt en.........
daar weer met letterkraaltjes de naam van de jarige.
Natuurlijk mag de "50" niet ontbreken, die heb ik uitgesneden met mijn alfabeth snijmal, van Provo Craft (heb ik op marktplaats gekocht en daar ben ik zooooooo blij mee)

In het potje komt mosterd, of geld, want mosterd krijgt hij waarschijnlijk al genoeg!!

Zaterdag is het feest, ben benieuwd of hij Abraham dan al gezien heeft :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten