woensdag 7 maart 2012

Houten wasknijpers.

Allereerst wil ik mijn nieuwe volger even welkom heten.
Leuk dat je mij gevonden hebt en dat je volger bent geworden!!

In de "Booordevol" (tijdschrift) van vorige maand zag ik een ontzettend leuk idee met houten wasknijpers.
Die kun je nl pimpen en dan op een kadootje doen met een mooi kaartje (natuurlijk ook zelf gemaakt) er tussen.
Ik vond het zo'n leuk idee dat ik er, hoe kan het ook anders, meteen een paar heb gemaakt.
Eerst heb ik de wasknijpers met Acryl verf een kleurtje gegeven. Dit koste wel wat tijd en ik ben niet zo heel erg geduldig, dus ik heb er ook een paar gespoten met een spuitbus..........Aha, dat schoot lekker op!!
Ik heb verschillende kleurtjes gebruikt, want zo heb ik voor zowel kinderen als mannen, als vrouwen een goeie kleur op voorraad.
Daarna heb ik de knijpers aan de boven en onderkant beplakt met restjes papier. Oh, daar werd ik nou zo blij van, want ik ben niet van het weg gooien en zo kan ik zelfs de kleinste papier restjes nog gebruiken!

Even laten drogen en dan kun je de wasknijpers gaan pimpen naar eigen idee.
Ik heb een strikjes-bloem gebruikt met wat lintjes eraan.
Vast geplakt met lijm pistool, dit plakt zo lekker!!
Het bloemetje komt van een kousje van mijn dochter, ze heeft van die leuke kousjes, maar meestal zijn de strikjes er zo weer af (ik verdenk haar ervan dat ze er aan zit te friemelen, daarom laten die dingen altijd meteen los. Wel heb ik haar zo goed opgevoed dat ze ze wel netjes bij mij inleverd als dit gebeurd..........hi hi.

De andere knijpers liggen nog te wachten op hun pimp, maar het ontbreekt mij nu even aan tijd, ik ben met wel 10 dingen tegelijk bezig en das zelfs voor mij (ook al ben ik vrouw en die moeten dat toch kunnen) teveel.

Wel laat ik jullie nog even zien hoe leuk ze staan op een kadootje......
Met een ander bloemetje erop, maar het maakt het net even "AF",
zeg nou zelf.

Fijne avond allemaal en ik ben gauw weer terug met een nieuwe creatie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten