zondag 4 maart 2012

Jeetje, wat een goed idee-tje

Gisteren tijden het koken viel mijn oog opeens op het zakje Knor mix wat ik gebruikt had..........
Wat zag ik daar aan de binnenkant?!
Juist ja, een heel mooi zilver, glimmend, papiertje.
Mijn man wilde de zakjes al weg gooien, maar daar heb ik een stokje voor gestoken.
HIER WORDT NIKS WEGGEGOOID!!
Snel alles in veiligheid gebracht en later open geknipt en goed schoongemaakt. (gewoon met een vochtig doekje afvegen)

Toen dacht ik, wat kan ik er nu mee.
Dus eerst even proberen
Hup, in een sizzix folder en door de BigShot draaien.
Kijk nou hoe mooi, daar word ik nou toch zo blij van!
Nou dat gelukt was wilde ik ook proberen om andere dingen uit te snijden, dus ook dat meteen maar even proberen.
Dat koste iets meer moeite, het papier beschadigd gauw, als je de mallen met teveel druk door de BigShot draait, dus doe het wel met een beetje "liefde".
Maar zoals gezegt, dit lukte dus ook........
Tja, en toen ik dat zo allemaal had liggen wilde ik er ook maar meteen iets mee doen, dus spullen op tafel en een kaart maken.

Basis kaart is van de Action, een taart onderlegger heb ik ingespoten met Glimmer Mist.
Verder heb ik verschillende bloemen en knoopjes gebruikt om de kaart "aan te kleden".

Nog even een tekst erop en klaar is het weer.

Ben toch zo benieuwd wat we morgen gaan eten..........:-)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten