zaterdag 3 maart 2012

Rieten hart

Afgelopen week was ik, samen met mijn dochter, bij Intratuin.
Mijn dochter is vooral fan van de ballenbak en laat die bij onze Intratuin nou stijf naast de Koopjes-Hoek liggen.......Hoe vervelend is dat voor moeders?!!

Ik vond daar een mooi rieten hart, alleen de kleur was niet helemaal mijn ding, mint groen. Nou heb ik niks tegen mint groen, maar in mijn huis kan ik daar echt niks mee.
Toch heb ik het hart gekocht, want mijn eigen "freubel-hartje" ging er wel sneller van kloppen.

Thuis gekomen heb ik het eerst maar eens zilver gespoten met een spuitbus van de Actoin, die had ik nog staan.
Toen het droog was heb ik er allemaal kleine dingen aan vast gemaakt, samen met mijn dochter (je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen :-)


Opdat het gauw Pasen is mochten de veertjes natuurlijk niet ontbreken. (die heb ik er gewoon een beetje tussen gedrukt, dus niet met lijm vast gemaakt, kunnen ze er na de Pasen altijd weer uit)
Verder wat kraaltjes en een Vlinder, (met lijmpistool vast gemaakt.)
Het roze kleine hartje hebben we ook gevonden bij Intratuin.

Ik heb de kleurtjes aangepast aan de smaak van mijn dochter, want tja, als ze zo goed kan helpen, kan ze het hart ook wel mooi op haar eigen kamertje hangen, aldus dochter lief!!
Als laatste nog een mooi lint eraan en kijk, daar hangt het al gezellig boven haar bedje..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten