vrijdag 13 april 2012

"Knipoog naar dieren"

Oh jee, oh jee, ik heb toch zoveel inspiratie gekregen van de challenge op www.micassucas.blogspot.com dat ik niet meer op kan houden met kaartjes maken.......
Hier is er dus weer 1 van mij!

Hi hi, leuk he?!!!
Het plaatje komt van internet, die vond ik zo GEWELDIG!! Kijk ze lekker liggen op hun handdoekje.....en dan die beentjes, ha ha, ik word er helemaal vrolijk van.
De schelpen zijn uitgeponst en de tekst heb ik op de computer gemaakt.
Zelf verzonnen (deze tekst gebruiken wij hier in huis nogal eens, want soms hebben we het idee dat de dagen/weken/maƤnden voorbij "vliegen".)

Ik zal hem weer linken op het blog van Mi Cas Es Su Cas.
Je kunt nog meedoen tot 28 April, misschien kun je eens een kijkje nemen op hun blog?!!

Fijn weekend en tot gauw maar weer.

10 opmerkingen:

  1. Wahahah! Die is goed zeg!
    Geweldige foto's bij de tekst!!!
    Ga ik onthouden!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk! je had ook de tekst aan de dieren aan kunnen passen: time flies. Das dus meervoud van 1 fly.
    Ik persoonlijk vind hem wat minder CAS. Te veel verspreid. Maar wel super grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg! Leuk dat je meedoet aan MCSC!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee! Grappige kaart ;-) Fijn dat je nog eens mee doet met deze challenge op MCSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die vliegen op die handdoekjes! Bedankt dat je nogmaals meedoen met MCSC !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooooh, jullie hebben gelijkt! Hij is echt leuk!
    Mijn bedoeling was ook om het op "de vliegen" te laten slaan, maar ik wist niet zeker hoe ik het moest schrijven (in meervoud) Dusssss, hulp van mijn zoon gevraagd, (zit op 2 talig onderwijs, in de brugklas. Hij wist ZEKER dat het fly's moest zijn!!) Ook via internet kwam ik er niet uit, dus vertrouwde ik maar op hem.......
    Uiteindelijk heb ik de kaart gemaakt, maar voor de zekerheid toch nog ff mijn tante uit Engeland gemaild, en wat bleek.......toch fout, GGGRRRRRRRR.
    Dus bij deze........de kaart veranderd en de aangepaste versie op mijn blog gezet!
    Bedankt voor de leuke reacties, ik geniet er altijd erg van.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi hi hi dat is grappig kaartje het vlieg op het handdokje.Hetzelde hier ik kan niet meer stoppen met kaartjes maken. Leuk uitdaging! Ik heb nog een of twee!Go Daphne go!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben niet zo dol op vliegen, maar jouw kaart mag er zijn! Origineel!

    Bedankt voor het meedoen met MCSC!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen