maandag 11 juni 2012

De uitslag!!

JOEHOE......hier ben ik dan, met de uitslag van "geef een hart door"

Vanmorgen grote consternatie hier in huis, bakje met lootjes pakken, mijn zoon gewassen en mooi "gekapt" in beeld, er rust een ZWARE, spannende taak op zijn jonge schoudertjes......
Komt ie:
 Eerst HEEL GECONSENTREERD de lootjes goed schudden.....
 JA.......Hij heeft er 1....... Even lezen wat er op staat, (o jee, hij moet al lachen, zal toch niet.......)
 Ja hoor.............MIJN MOEDER!!!! Mijn moeder wint het hart................
Maar mijn moeder heeft mijn hart al (al 42 jaar!!!!)
Nee, even serieus, mijn moeder heeft geen blog, dus dan zou het betekenen dat deze leuke "aktie" hierbij op zou houden en dat zou ik zo jammer vinden, dus.........
 Nog maar een lootje....... O jee, nu staat er een "onbekende" op, want het lezen geeft geen herkenning bij Mylo.
Dan maar even aan mamma laten zien.........
Yeahhhhhh, Petra!!!!!
Peet, jij bent de winnaar!!!!!
Leuk toch en meid het is je gegunt hoor!!!!!!!
Dus, als je mij je adres even wil mailen, dan komt de slinger snel jou kant op.

Wie weet ga jij ook weer door met het "doorgeven van", das geheel aan jou (je bent niks verplicht natuurlijk, hi hi, ik laat mijn moeder niet winnen omdat zij geen blog heeft, maar daardoor lijkt het net of ik jou "verplicht" om door te gaan. Zo is het niet hoor.)

Ik hoor vast gauw van je enne.......mijn moeder.......Mam, NATUURLIJK MAAK IK VOOR JOU OOK EEN HART , dat verdien je  wel!!!!!!!!

Ga ik nu wassen, strijken, opruimen, kadootjes maken en en en.......Pff, ben harstikke druk vandaag.

5 opmerkingen:

  1. Van harte aan Petra en natuurlijk jij ook omdat je het hartje hebt doorgegeven ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Petra! Ben benieuwd of het nog een vervolg krijgt. En voor je moeder komt er vast ook iets heel moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is lachen Daph.... en Mylo: bedankt hoor, wat een aantrekkingskracht hebben we toch.Daarbij wil ik ook nog even vermelden dat jullie ook allemaal in mijn hart zijn verankerdPetra: Gefeliciteerd, het is je gegund.
    Groetjes Mam en Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En jij ook de groetjes en een kus van oma, Mylo. Dat ben ik helemaal vergeten bij mijn vorige bericht.

    BeantwoordenVerwijderen