woensdag 20 juni 2012

"IETS" heel leuks!!

Oh oh oh, ik ben nu toch weer iets leuks aan het maken......!!
Ik laat jullie gauw zien wat, maar ik moet het nog even af maken, laten we het daar maar op houden.
Ik heb wel even een vraagje, misschien weet 1 van jullie daar antwoord op:
Ik ben op zoek naar hele kleine potjes, met  draai deksel, van plastic of glas, dat maakt niet uit. Make-up potjes worden ze ook wel genoemd geloof ik. Ze lijken een beetje op potjes waar oogschaduw in zit. (toevallig heb ik ook van die kleine potjes met Perfect Pearls erin, snappie, dus echt van die hele kleine platte potjes......) Kom er net achter, via Google, de plastic potjes heten "zalfpotjes" en ze mogen 5 of 10 ml zijn, groter hoeft echt niet!!
De potjes moeten wel doorzichtig zijn, de deksel mag wel een kleurtje hebben, maar hoeft niet.
Ik heb er vorig jaar 3 bij H&M gekocht, maar die zaten samen in een verpakking met 3 flesjes. Die flesjes gebruik ik weer niet, dus ik vind het zo zonde om geld uit te geven en dan de helft niet te gebruiken.
WETEN JULLIE WAAR IK POTJES KAN KOPEN????

Laat ik jullie gauw zien wat ik aan het doen ben.......
Groetjes, Daphne

9 opmerkingen:

  1. ik heb van die kleine potjes bij de etos gehaald en heb er mijn glitter en zo in zitten. Hopelijk is het wat je bedoeld..succes peet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, dat zou zo maar eens kunnen.
      Ben een beetje aan het zoeken via Google, kom er net achter dat ze "zalfpotjes" heten en dat ze 5 of 10 ml moeten zijn (das groot genoeg)
      Etos ben ik nog niet geweest, ik ga morgen meteen kijken, thanks

      Verwijderen
  2. Jeetje, klinkt wel spannend allemaal. Ben benieuwd wat het gaat worden. Zou zo niet weten waar je de potjes kunt kopen, maar zal er eens op letten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas, ik heb geen idee waar ze 'zalfpotjes' verkopen.
    Ben nieuwsgierig naar wat je aan het maken bent.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK HEB ZE, IK HEB ZE!!!!!!
    Inderdaad bij de Etos!!!!!!
    3 in 1 verpakking!!
    Heb meteen de hele voorraad maar meegenomen, LEUK!!
    Ga ik nu aan de slag, kan ik jullie snel laten zien wat ik aan het doen ben......
    Laterrrrrrrrrr, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben blij dat je de potjes gevonden hebt.
    Nu wordt het spannend afwachten naar wat je gemaakt hebt.
    Nog een fijne creatieve dag, liefs Valerie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het allemaal al gezien!!!!!
    Dat is het voordeel als je haar moeder bent.
    Ze zijn leuk hoor Daph!!!
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Daphne,
    Wat leuk dat je mijn volger bent geworden!
    Ik ben jou ook meteen gaan volgen en zal gauw eens lezen wat voor moois jij allemaal maakt.
    Tot blogs,
    Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Over het patroontje wat je vroeg , nee ik geloof dat ze het niet meer heeft zag het niet op haar site staan , maar ze heeft nog wel leuk andere kleine patroontjes van popjes !

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen