dinsdag 5 juni 2012

Terug van weg geweest.......

Hallo Allemaal......
IK BEN ER WEER!!!!!
Zo zeg, wat was het lekker in Portugal. Heel mooi weer gehad en heel veel gezelligheid.
Ontzettend lekker gegeten, gedronken en geshopt.
Veel gekocht en veel gezien.
Woensdag terug gekomen en meteen door "gefeest", we hadden ons jaarlijks terug kerende familie weekend.
Poeh, gelukkig is alles nu weer "Normaal", terug naar het gewone leven......
Ik zal jullie even wat foto's laten zien (om jullie een klein beetje jaloers te maken, ha ha......)
Hier hebben mijn vriendin en ik 10 dagen doorgebracht, GEWELDIG he?! Wij sliepen in het onderste gedeelte, haar ouders wonen "Boven"
Hier zie je "Onze Tuin", mooi uitzicht toch?? Zie die bergen op de achtergrond en dan die palmboom, heel mooi vond ik die.
In de "Voor Tuin" staat een mooie citroen boom, waar we elke dag citroenen vanaf haalde voor bij de vis en salade!!
Dit was ons "Welkom in Portugal Diner", mmmmmmmm. De moeder van mijn vriendin kookte (bijna) elke dag voor ons, met heeeeeel veel liefde, zorg en heel erg lekker!!!!
Oh, we zijn echt ontzettend verwend (en een paar kilo aangekomen, hi hi)!

Tijdens het shoppen kwamen we ook veel in "Chinese" winkeltjes, daar verkochten ze oa knutsel spullen. Dit is wat ik gekocht heb.......
Knoopjes, houten lettertjes, houten vlindertjes en kippetjes, roosjes en flesjes om onze (van mijn moeder en van mij) zelf gemaakte Glimmer Mist in te doen!!!!!!
De stukken touw heb ik op het strand gevonden, daar zijn we ook nog een dag geweest.

Ik heb het echt super fijn gehad, ben weer helemaal opgeladen en ben blij dat ik het mee heb mogen maken!!!!
Na 10 dagen was ik natuurlijk ook weer heeeeeeeeeeeeeeeel erg blij om naar huis te gaan. Mijn man heeft me erg gemist en de kinderen ook (ik hun ook!!!)
Gelukkig was het mooi weer in Nederland, dat zorgde ervoor dat de dagen lekker snel voorbij gingen omdat ze zoveel plezier konden maken buiten.

Ga ik nu mijn hobby spullen opruimen en mijn hobby hoekje weer eens netjes maken.
Daarna weer lekker aan de freubel, want dat heb ik ook wel gemist!!

10 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat je batterijen weer opgeladen zijn, maar ook dat je een fantastische vakantie
    hebt gehad, de foto's spreken voor zichzelf.
    Ik moet toegeven dat ik toch een klein beetje
    jaloers ben.

    Nog een fijne dag,
    liefs, Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk voor je dat het zo mooi en gezellig hebt gehad.....en euhhh...dat jaloers maken dat gaat je goed af (grrrr, ha,ha!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk toch zo'n verwenvakantie:0) mooie foto's en fijn dat je weer gezond terug bent!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige vakantielokatie.
    Ik kom hier via via terecht en vind je blog erg leuk, ik ga je dus ook volgen. Kom ook eens gezellig op mijn blog kijken als je de tijd kunt vinden tussen alle drukte door.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. welkom thuis muppet en wat heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad, kan ook haast niet anders als ik de fotos zo bekijk. Je heb ook weer leuke dingen weten te scoren en nu maar je blog in de gaten houden wat je er allemaal mee gaat doen...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad Daphne. Ben benieuwd wat je met je nieuwe spulletjes gaat doen.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je zo hebt genoten. Ziet er ook allemaal fantastisch uit. Hopelijk kun je er nu weer goed tegenaan. Kijk al weer uit naar je nieuwe creatie's met deze aanwinsten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben blij dat je genoten hebt van al het lekkere weer en het goede eten....
    enne zo vol met zonne-energie kun je lekker aan de knutsel, hier is 't gelukkig (shit) weer om te knutselen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo zeg, dat ziet er luxe uit! Heerlijk. Wat fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad.
    Was de leraar blij met het prikbord? Leuk dat je met je zoon hebt zitten freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen