zaterdag 3 november 2012

Kaartje voor Lana

Een poosje geleden heb ik op het blog van Miranda een oproepje gezien om een kaartje te maken voor haar dochter die 7 jaar werd.
Nou had ik vlak daarvoor een Candy gewonnen bij Miranda en dat was een stempeltje, dus leek het mij leuk om een kaartje te maken en gebruik te maken van de stempel.
Dit is hem geworden:
De afbeelding zijn 2 dames die een Cake aan het maken zijn!
Zo lief en echt een meisjes/dames afbeelding vind ik.
 
Ik heb de afbeelding ingekleurd met aquarel potloden. Hoofdzakelijk de kleuren roze en paars gebruikt.
Het haar en de cake heb ik geel gemaakt en de schaal van de linker dame en het bord van de rechter dame heb ik grijs gemaakt. Hierop heb ik zilver-glitterlijm gedaan, zodat het net een echte schaal en bord lijken!
 
De afbeelding op zich is al druk genoeg en dus heb ik hem uitgesneden mbv Nellie Snellen mal en een klein lintje erdoor. Dat gemat op een wit ondergrondje en dat op een roze (glitter) basis kaart geplakt.
En stempel "Gefeliciteerd" erop met Versamark en dat met zilver embossing poeder zichtbaaar gemaakt.
Een paar plak parels op de bloemen van de stempel en aan de linker kant ook nog 3 pareltjes om het geheel af te maken.
O ja, op de "koksmutsen" van de dames nog een 7 geplakt, tenslotte is Lana 7 jaar geworden.
 
Ze heeft veel kaarten gekregen op haar verjaardag las ik op het blog van Miranda, dus ze was echt heel erg jarig!
 
Fijn weekend allemaal, liefs, Daphne

6 opmerkingen:

  1. hoi daphne
    dit heb je leuk gemaakt voor zo zeven-jarige kanjer en erg vrolijk zo met die 7 op de mutsen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig Daph. IK kijk toch altijd graag op je blog.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute gemaakt!
    Nog een gezellige avond,
    groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Daphne, dit is een heel leuk kaartje voor een 7-jarig meisje! Leuk stempeltje ook!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om dat gekregen stempeltje voor de kaart te gebruiken, heel mooi geworden ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb ik veeeeel gemist zeg. Ik zie alleen nog niks nieuws over de pipo wagen. Daar ben ik weer zo benieuwd naar. En nog bedankt voor je prachtige kaartje voor Lana. En mama vond het leuk om te zien dat haar stempel zo leuk gebruikt werd!

    BeantwoordenVerwijderen