dinsdag 27 november 2012

Kerst Swap

Een poosje geleden heb ik me ingeschreven om mee te doen aan de Kerst Swap die Valerie ging organiseren. Via haar blog heeft ze meerdere keren een oproep gedaan om mee te doen en uiteindelijk waren er erg veel deelnemenrs.

Begin November kreeg ik mijn swap maatje toegewezen en dat was Antoinette. Leuk, want ik kende haar nog niet en dus ben ik even op haar blog gaan neuzen (leuk blog, ga ook maar eens kijken).
Wat bleek, Antoinette haakt veel!! Heel leuk dat Valerie juist ons gekoppeld had, want ik maak veel, maar haken kan ik absoluur NIET.
Na wat over en weer gemaild te hebben zijn we aan de slag gegaan.
We spraken af om elkaar alleen dingen op te sturen die zelf gemaakt zijn, dus geen andere extra kadootjes erbij.

Vanmiddag kwam mijn envelop en ooooooooh, wat ben ik verwend zeg!!
Allereerst zat er op de envelop al een leuk soort label met mijn adres erop en afbeeldingen van Kerstmannetjes (geen foto van gemaakt, want dan staat mijn adres zo opvallend op mijn blog)
Samen met mijn dochter heb ik hem open gemaakt en de oooh's en aaaah's kwamen tegelijk uit onze monden.
Er zat veel in en alles was zo leuk ingepakt:
Kijk, hier zie je de Kerstmannetjes die ook op de envelop zaten.
Een persoonlijk briefje erbij, een kadootje (wat zou erin zitten?), een zakje (ook alweer zo spannend), een doorzichtig zakje met keline lieve, leuke gehaakte hartjes en bloemen, een doorzichtig zakje met Engeltjes (leuk verpakt) en een doorzichtig zakje met "iets" erin (kon het nog niet helemaal thuis brengen, maar dat veranderde snel)
Jade wilde alles tegelijk uitpakken, maar we zijn er eerst eens even voor gaan zitten, om extra te genieten.
Eerst het kadootje uitgepakt. Daar zat dit hart in, het is om iets heen gehakt (ijzerdraad?) en er zitten hele kleine glim-kraaltjes op. En een lusje, zodat ik het op kan hangen. Ik hou van hartjes, dus hiermee was ik al heel blij.
Het gehaakte "iets" zie je hier op de foto......het zijn "jasjes" voor glazen potjes, zooooo leuk. Ik kan er een waxine lichtje in doen en dan brand het zo gezellig. Hier ben ik ook heel erg blij mee.
En kijk nou, die Engeltjes.....hoe leuk zijn die??!!!!!!! Ze zijn ongeveer 5 cm klein/groot en hebben een heel klein strikje om hun hals, ik vind het schatjes, ze mogen hier met de Kerst fijn in de kamer staan


En dan deze schat, RUDOLF THE RED NOSE, hoe leuk is die, ik ben meteen verliefd op hem!!
Ook hier heeft Antoinette een klein lintje aan gemaakt, zodat ook hij gezellig ergens kan hangen.

Poeh zeg, wat ben ik/zijn wij verwend.
Lieve Antoinette, heel HEEEEEL erg bedankt! Het was enorm leuk om deze envelop in de brievenbus te vinden en we hebben veel plezier gehad met uitpakken.
Ik hoop dat je net zo blij bent met mijn envelop?! Maar dat lezen we vast en zeker gauw op jou blog.(morgen laat ik hem hier zien)

4 opmerkingen:

  1. Blij, zeker weten! Het was superleuk jouw swap te ontvangen en verwend te worden met jouw creaties. Het zojuist wat geschreven op mijn blog, op 1 foto staat wel de enveloppe, maar met je naam weggehaald ;).

    Lieve groetjes,

    Antoinette

    En natuurlijk blijf ik je volgen ben benieuwd naar je nieuwe creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje zeg wat een leuke envelop heb jij ontvangen en wat kan Antoinette geweldig mooi haken. Rudolph is toch wel mijn favoriet. Geweldig leuk gemaakt! Ben nu toch wel benieuwd wat er de andere kant op is gegaan ;-).
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt hele mooie dingen gekregen.. en wat is dat swapen leuk.
    wat ik dus niet wist is dat je contact mocht hebben met je swap maatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww...ben jij even lekker verwend...mooi hóór!!

    BeantwoordenVerwijderen