maandag 12 november 2012

Liebster Award


Van Toos kreeg ik het verzoek om even op haar blog te komen kijken en wat blijkt......
Ik heb van haar een Award gekregen!!!
Heel erg bedankt Toos, ik ben er erg blij mee.

Ik blog vooral voor mijn plezier, maar hoop ook dat er mensen zijn die leuke ideeën op mijn blog tegen komen.
Zo kunnen we elkaar helpen en nog meer plezier aan onze hobby beleven!

Hier nog even wat info over deze Award:



Liebster is een Duits woord: "Geliefde," "Favoriet", of "Liefste."
Deze award is een prijs van peer-to-peer medebloggers, waarin ze de award aan hun favoriete bloggers (met minder dan 200 volgers) geven.
De oorsprong van deze prijs is onduidelijk, maar wordt verondersteld te zijn ontstaan door een Duitse blogger. Deze prijs werd ontworpen, om een blog-award uit te reiken aan één van jou volgers, die minder dan 200 volgelingen hebben


Er zijn een paar regels aan verbonden:

  • Bedank de persoon van wie je de award gekregen hebt en link naar haar blog.
  • Post de Award op je blog in de sitebar.
  • Geef de Award door aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben.
  • Laat een reactie achter op hun blog om te laten weten dat je deze geweldige Award gegeven hebt.
 

Ik geef de Award door aan:
Valerie, Willy, Ellis, Gerrie en Kethy
Op deze bloggen kijk ik vaak en hierop staan ook erge leuke ideeën.

Ik vind het wel altijd moeilijk om een Award door te geven, maar omdat deze speciaal voor bloggers is die minder dan 200 vvolgers hebben heb ik het toch maar gedaan.
Ga maar eens kijken bij de genoemde bloggen, ze zijn echt te moeite waard!!

Fijne avond en tot een volgende keer maar weer, Daphne

7 opmerkingen:

  1. Hoi Daphne
    Van harte gefeliciteerd met je gewonnen AWARD en dat is een eer voor je leuke en mooie werk
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Daphne voor je award. Ik voel me zeer vereerd. Ook dank je wel voor je lieve woorden op mijn blog.
    De award staat inmiddels op mijn blog en heb het al doorgestuurd naar 5 andere.

    Liefs, Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk bedankt voor de award,ik voel me vereerd!
    ik heb hem inmiddels op mijn blogje staan!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks Daphne!
    Ik ben ontroerd dat ik erbij mag horen!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh...leuk zeg.. ik ben er blij mee. Gaaf om zo iets te krijgen en door te geven. Ik ga mijn collega blogsters bezoeken en ga de award met veel plezier doorgeven
    Dank je wel.Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh...wat lief van je Daphne, dank je wel. Blij om te horen dat je graag mijn blog bezoekt. Het is altijd leuk om elkaar te inspireren!!

    BeantwoordenVerwijderen