zaterdag 22 december 2012

Sterren-Kerst-Swap, gekregen

Vandaag laat ik jullie de Kerst-Sterren_Swap zien die ik gekregen heb, van Caroline....... (zie mijn vorige post, hier laat ik zien wat ik GEMAAKT heb voor Caroline)
Het begon al met een heel erg leuk kadootje in mijn brievenbus:
De envelop was zo mooi ingepakt en mijn adres stond op een grote ster (wat een leuk detail!! Hou ik van)
Alles snel uitgepakt, samen met de jongste 2 kinderen, want die waren net zo nieuwsgierig als ik.
Dit kwam er allemaal uit........ZO ZEG!!!! Te veel om op te noemen!!
Allereerst de ster, die in de boom kan (Opdracht van de swap was: Maak tenminste 1 ster die in de boom kan en versier een lucifer doosje).
GEHAAKT!!!! Joepie, hier hou ik zo van, want ik kan niet haken en vind het dan echt heel erg leuk om iets te krijgen wat gehaakt is en met liefde gemaakt.
Hier ben ik dus al heel erg blij mee.
Ook nog een paar wantjes, oooooooh zijn ze niet schattig????
Die heb ik hier in bloggers land al vaker gezien, maar nogmaals ik kan ze niet maken, dus ook hier ben ik echt (alweer) super, SUPER blij mee.
Deze foto is niet helemaal duidelijk, maar Caroline had dus 4 waxinelichtje versierd en daarbij een klein lucifer doosje gepimpt en erbij gedaan. Ook alweer zo'n leuk idee, want nu kan ik meteen de kaarsjes aansteken met de lucifers!
Er boven op licht een gehakte ster. Die zit aan een slinger en ook die kan in de boom. Een gehaakte Kerst slinger dus, met sterren. LEUK LEUK LEUK. (zie de tweede foto, hierop is de slinger goed te zien)
Alsof het allemaal nog niet genoeg is, nog een hele mooie Kerstboom kaart/doosje. Hierin zat de grote gehaakte ster en als piek voor de boom een klein gehaakt bloemetje.

Op de tweede foto is ook te zien dat er nog een laars bij zit. Dit is een kaart, waarop Caroline een hele lieve persoonlijke boodschap heeft geschreven. Erg mooi!! Die laars/kaart is zo leuk, die ga ik zeker onthouden en eens maken!

Lieve Caroline, heel erg bedankt voor dit alles, je hebt me echt SUPER verwend! ik ben met ALLES heel erg blij.

Ga ik nu gauw verder, ik ga nl zo naar onze zaak (bakker Bart) want daar komt Rudolf van Veen een vlaaien demonstratie geven, HOE LEUK IS DAT NOU WEER?!!!!!!

Liefs, Daphne

3 opmerkingen:

  1. Wat ben je lekker verwend Daphne, ziet er super uit...en euhhh ik ken die Rudolf van Veen niet maar het is vast heel leuk :) heel veel plezier vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi daphne
    wat leuk dat je zo verwend bent want het ziet er allemaal superleuk uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne,
    leuke swap zeg!
    wat heb jij een prachtige creatie met klei gemaakt en zo mooi geverfd! Geweldig leuk idee!
    Ook het luciferdoosje mag er wezen!
    Wat heb je een prachtige creatie terug gekregen!
    Fijne dagen en geniet van elkaar!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen