zaterdag 23 februari 2013

Rond kaartje

Gisteren ben ik met mijn moeder (Marja) lekker een dagje naar de creatief beurs in Hardenberg geweest. Zo leuk, want wij knutselen allebei heel veel (en graag) en dus is dit een leuke dag uit voor ons.
Ik heb weinig gekocht, maar wel weer veel leuke dingen gezien.

Nu mijn kaart die ik jullie wil laten zien.
Bij CAS on Sunday hebben ze een nieuwe challenge bedacht: Maak een ronde kaart.
Leuk, want ik had net ronde basis kaartjes gekocht en wilde daar wel iets mee gaan doen. Het ontbrak mij echter aan wat inspiratie, maar na het zien van de voorbeeld kaarten zat ik een beetje "op de goeie weg" te denken.
Dit is mijn kaart:
De basis kaart is licht groen, daarop, met mijn  cirkel snijder gesneden, een wit rondje.
Daarvan de randjes met Distress Inkt bewerkt.
Hierop een geblokt papier strookje en daarop weer een effen groene strook.
Een touwtje en toen het hele geheel op het witte rondje geplakt.
Een bierdopje zilver gespoten en daarin een klein rond geblokt papiertje geplakt. (Bierdopje kwam ik op omdat ik meedoe met de bierdopjes swap van de Nederlandse Swappers).
Van hetzelfde stukje touw een strikje gemaakt en dat in het dopje geplakt. De randen van het dopje heb ik met een tangetje een beetje naar buiten getrokken.
Toen nog een Tekst stempel gebruikt en die met een glitter gel pen "omtrokken".
 
Met deze kaart wil ik dus meedoen met de Challenge van CAS on Sunday 
 
Zo leuk om te doen, ik ga er gauw nog een paar maken, die laat ik jullie zien als ze af zijn.
Fijn weekend verder, liefs, Daphne

10 opmerkingen:

  1. Mooi CAS kaart Daphne en wat een super goed idee dat bierdopje, echt gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a clever way to accent the button! Great round card! Thanks for joining us at CAS on Sunday! Hope you play along again real soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi daphne
    een prachtige kaart in een mooie kleur en door de rustige uitstraling is het klasse!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. En wat een geweldige manier om een bierdopje te gebruiken! Schitterend!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je fijne dag hebt gehad samen met je moeder, het moet super zijn om dezelfde hobby te kunnen delen. Deze kaart is super en getuigt van heel veel creativiteit.

    Nog een fijne zaterdag,

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart heb je er weer van gemaakt, mooi zacht kleurtje...toppertje knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk kaartje Daphne! Super dat bierdopje!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi daphne,
    wat een mooi kaartje!
    Leuk zeg met dat bierdopje, wil ik ook nog eens proberen...
    Heb je leuke dingetjes gekocht op de beurs?
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk weer hoor Daph.
    Ik ga vandaag aan de slag. Grappig is het toch, ik loop nog na te denken hoe ik een ronde kaart moet maken en jij hebt er "gewoon" al 3 of 4 klaar. Maaaaaaar.... de mijne komt eraan.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen