zaterdag 20 april 2013

Tag (en Pech)

Bedankt allemaal voor de reacties op mijn "lekker-Bekken-Swap".
Mijn Swap van Sonja heb ik nog niet ontvangen, oh jee, ik word daar zo zenuwachtig van (als het maar niet kwijt is geraakt toen het onderweg was naar mij toe)
Als ik het ontvang plaats ik het hoor!

Voor vandaag hed ik een kleine Tag nodig.
Wij hebben nl een busje mogen lenen van de buren om alle spullen naar de camping te kunnen brengen.
Zo lief (en super handig, want zo hebben we alles in 1 keer mee kunnen nemen)
We willen ze nu een lekker vlaai geven (vanuit onze winkel, Bakker Bart natuurlijk) en daaraan wil ik dan een klein bedank kaartje hangen:
Met mijn BigShot en een mooie mal van Tim Holtz heb ik een Tag uitgestanst van muziek papier.
De randjes heb ik bewerkt met Distress Inkt (Vintage Photo)
Daarna heb ik een tekst stempeltjes gedrukt op een stukje afval papier en dat uitgescheurd.
Dat met foam blokjes op de tag geplakt en daaronder een klein takje geplakt (een echt takje, uit de tuin!)
Nog een knoopje erop met een stukje touw erdoor.
Hetzelfde touw heb ik ook gebruikt om de tag op te kunnen hangen.

Dan nog even vertellen over onze pech......
Afgelopen donderdag kregen wij telefoon van onze camping, het waaide nogal:




 
Dat zie je hier op de foto, het is een meer, maar de golven zijn zo hoog, het lijkt wel een woeste zee!!
                                                                           
Ze belde ons om te vertellen dat..........
Onze tent een grote scheur had opgelopen en dat hij door de wind steeds verder kapot ging.
Ze waren bang dat hij helemaal de lucht in zou waaien.

Om je rot te schrikken!!







Door de harde wind was het niet mogelijk om er op dat moment iets aan te doen.
We hebben dus een dekzeil over de tent gedaan (met heel veel moeite, door de wind) en alles met touwen, storm banden en houten haringen vast gezet.
Pff.......het was best eng, zoveel wind en je ziet gewoon je spullen kapot gaan.
Mijn man is gisteren weer even gaan kijken, de ene scheur is verder gegaan en het zeil was ook kapot gewaaid.
Tja, dat wordt dus (WEEEEEER) een nieuwe tent!!
Wat we wel eerst gaan doen, (de tent is nu toch al kapot, dus het is de moeite van het proberen wel waard), met de naaimachine de tent proberen te maken.
Hi hi, ik ga dus straks, met naaimachine naar de camping en ga daar aan een tafeltje zitten (in de buitenlucht). De tent gaan we dan half van de caravan ritsen en dan haal ik hem onder de naaimachine door. Duimen jullie even mee dat dit lukt??? Dit geeft nl het minste gedoe en het zou wel heel fijn zijn als het lukt!!!!!!
Ik hou jullie ook hiervan op de hoogte.
 
Fijn weekend, liefs, Daphne

10 opmerkingen:

  1. Heel veel succes met de reparatie! Ik zal voor je duimen. Wel heel vervelend allemaal. Hoop dat het nu niet zoveel waait, hier is het nu prachtig weer maar het waait nog steeds stevig.
    Overigens, het bedankje is natuurlijk weer super!

    Fijn weekend.

    Groetjes, Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, Daphne, wat jammer nou. Ik meen me te herinneren dat jullie de tent nog niet lang hebben. Ik las deze week op het blog van Leny (http://lenywittenberg2013.blogspot.be/) dat er zoveel schade was bij hun op de camping blijkbaar was het niet bij jullie alleen tenzij jullie op dezelfde camping staan. Natuurlijk duim ik voor jullie dat je de tent zelf kan herstellen, tenslotte kosten deze dingen stukken van mensen. Je tag is ook weer leuk geworden en het is toch altijd prettig om iets persoonlijk toe te voegen. Alhoewel ik best tevreden kan zijn met een lekkere vlaai, ik weet niet of het bij jullie hetzelfde assortiment is als bij Bakker Bart in Antwerpen want dat is zeker geen straf om van te eten.
    Veel succes

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, dat is echt pech zeg!!! Vreselijk! En lijkt me inderdaad best een beetje eng... Heel veel succes met repareren, hoop dat het lukt!!
    En wat een super mooie tag heb je gemaakt, echt leuk! :)

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is balen zeg, hopelijk kun je hem nog tepareren. Succes ermee!!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt pech he, en de tent is nog maar net gekocht :( Ik hoop dat het stikken lukt en dat het niet snel meer zo gaat stormen. Leuk label heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne,
    wat vervelend zeg!
    Wel attent dat je direct gebeld bent!
    nou ik zal aan je denken terwijl jij aan het naaien bent!!!
    Je tag is prachtig geworden zo eenvoudig en zo mooi!
    Ook de swap die je hebt gemaakt vind ik erg mooi geworden!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pech Daphne, ik hoop dat de reparatie gelukt is.
    Leuke tag heb je voor de buren gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh Daph wat was het een klus hè. Maar hij staat weer en als het weer goed blijft is alles weer zo vergeten. Nu maar hopen dat hij het "houdt" bij een volgende storm.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Daphne wat een toestanden. Ik hoop dat het werkt ik heb zo eens met een zonnewering gezeten. En nu maar hopen dat er geen harde winden meer komen maar veel zon en warmte.groetjes xoxo Dana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat afschuwelijk om het seizoen zo te moeten beginnen. Veel succes met deze ellende. Hopelijk kan het gemaakt worden.
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen