zondag 5 januari 2014

Gelukkig Nieuwjaar!!!!

Via deze weg wil ik al mijn volgers en lezers van mijn blog een heel goed, gelukkig, liefdevol en vooral GEZOND nieuwjaar wensen!!!!!

Ik ben afgelopen dagen lekker bezig geweest met van alles en nog wat.
De kinderen hebben nog vakantie en we koken en bakken het 1 en ander met elkaar.
Daarnaast ben ik druk met opruimen en schoonmaken en heb ik een muur in de woonkamer geverfd (met mijn kruitverf, zo mooi geworden!!!!)

Ik vind het altijd heerlijk om na de Kerst de boel weer eens lekker uit te zoeken en een hoop dingen weg te doen.
Dat geeft rust en ruimte in je hoofd en dat heeft een mens af en toe nodig.

Ik hoop gauw weer wat te kunnen laten zien hier op mijn blog.
Deze maand heb ik 2 jarige (vader en schoonvader) en er wordt nog een baby-tje geboren, dus genoeg te knutselen voor mij. Nu nog inspiratie/ideeën vinden, want daar ontbreekt het mij een beetje aan.

Ik hoop voor dit jaar dat we allemaal lekker blijven bloggen en knutselen en dat we maar weer veel gezelligheid en tips van elkaar over kunnen nemen.

Liefs, Daphne

8 opmerkingen:

  1. Hé Daphne ook aan het bloggen??? Misschien moet je voor inspiratie eens even naar knutselsenkadootjes.blogspot.nl gaan. Daar hebben ze een scetch voor een mannenkaart. Goed idee?
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, een hele muur met krijtverf, zal zeker mooi geworden zijn. Ook afgewerkt met was?
    Ik blijf ook lekker bloggen en ideeën opdoen hier.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne,
    nogmaals ook voor jou en de jouwen de allerbeste wensen!
    Wat leuk een muur met krijtverf, ben zeeeeeer benieuwd naar het resultaat!
    heerlijk blijven genieten van alle dingetjes in en om het huis!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar Daphne en lekker is dat idd zo'n frisse start. Laat je je nieuwe muur nog even zien op je blog? Ben wel benieuwd naar het resultaat? Wij gaan binnenkort de woonkamer en keuken aanpakken, verven , vloer in de olie enz... ik zie eerlijk wel een beetje op tegen de rommel maar we hebben het al zolang uitgesteld dus het moet nu echt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jou en je gezin ook alle goeds voor 2014!!
    Fijne zondag!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook voor jou en je gezin de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar. Je hebt in ieder geval al een lekkere frisse start gemaakt. Hoop ook dit jaar weer vele mooie creatie's van jou hand voor bij te zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook nog een heel gelukkig en creatief nieuwjaar!
    Ben benieuwd naar je nieuwe kaartjes en muur.
    Nog een fijne zondag, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou had ik je natuurlijk al een gelukkig nieuwjaar gewenst, maar bij deze ook nog de wens dat je er weer een gezellig en creatief jaar van mag maken :) En ook nog een klein nieuwtje: ik heb nu ook een Nederlands blog. Je maakte een opmerking namelijk over de leesbaarheid van m'n Engelstalige blog en bovendien ga ik meedoen met NL round robins EN ik stop per 1 februari met city crafter, dus toen dacht ik: da's nou een leuk moment om wat nieuws te beginnen. Apple and Apricot gaat wel ook gewoon door, maar ze heeft er nu dus een zusje bij: Appel en Abrikoos :) De link is http://appelabrikoos.blogspot.nl/ Ze zullen waarschijnlijk geen tweeling worden, maar ieder zo hun eigen gangetje gaan.
    Nou, dat wou ik nog even kwijt :)
    xxx en fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen