woensdag 22 april 2015

Candy en Veel leuks te doen!!

Wat is het toch leuk om steeds maar lieve en gezellige reacties te krijgen op mijn berichtjes.
Bedankt hoor, want ik lees ze altijd met veel plezier.

Een poosje terug "won" ik bij Sientje een verjaardags Candy.
Ik ben ooit eens swap maatje geweest van Sientje en daarna zijn wij elkaar gaan volgen.
Ik kijk graag op haar blog, want ze maakt echt de meest mooie CAS kaarten en ik kijk er altijd mijn ogen uit.
Haar kaarten zijn nooit TE veel, TE druk of TE kleurrijk, maar altijd helemaal CAS, maar toch helemaal AF (snap je wat ik bedoel?? Ga maar eens kijken op haar blog, dan zie je het vanzelf)
Knap vind ik dat, want juist CAS kaarten zijn erg moeilijk om te maken.
De Candy:
Echt zo leuk, er kwam van alles uit het envelopje.
Papieren zakjes, knijpertjes, labeltjes, mooie tekstje en taart onderzetters.
Ik ben er echt super blij mee, want op dit moment maak ik heel weinig kaarten. Maar met zo'n mooi pakketje gaat dat er vast wel weer van komen.

Ik maak weinig kaarten, omdat ik het nu zo leuk vind om dingen te pimpen en mijn tuin, Pied en huis gezellig te maken.
Zo kocht ik 2 bussen krijtverf.
Nou, eerlijk waar, koop 2 bussen krijtverf en Daphne wordt helemaal wild.

Er staan al verschillende dingen te wachten om onder handen genomen te worden, maar het ontbreekt mij heel erg aan tijd (zo jammer, tijd kun je echt NERGENS kopen, helaas ;-) )
Een oude stoel, die hier al heel lang op zolder staat.
Moet ook een nieuwe zitting op en rugleuning in, die hebben we helaas niet.
Past precies onder de tafel, dus hierop kan mijn zoon straks zitten, tijdens het eten.
Stoelen, gekocht bij de kringloop.
Helaas hadden ze er maar 4 (heb er 5 nodig), maar ik heb ze toch gekocht, want die stoel van de vorige foto kan er mooi bij.

Een kastje, gekocht op een rommelmarkt (of eigenlijk heeft mijn vader die gekocht)
Voor 3 euro, ik zeg, ALTIJD doen, want ook daar kan ik wel wat leuks van maken.
Dan heb ik nog een hoekje in de huiskamer waar ik me helemaal scheel aan erger!!
OVERAL liggen snoertjes, afstandsbedieningen, X-Box en X-Box spellen, lampje,  telefoons, enz enz. Grrrrr, ook daar moet wat op verzonnen worden!


Dussssssss, als iemand van jullie weet waar ik tijd kan kopen, tip me dan even ;-)
Zo niet, ach,.....dan ga ik maar gewoon rustig door, het is tenslotte hobby, dus het mag ook wat tijd kosten, toch?!!!!!


9 opmerkingen:

  1. Leuke candy heb je gewonnen, Daphne.
    En succes met al je bezigheden, maak er wat moois van (maar dat is jou wel toevertrouwd :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De " klusjes" die jij oppakt zijn wel tijdrovender dan een kaart maken. Maar leuk en mooi wordt het dan wel weer. Ook leuk dat jij ons op een andere manier je creative uitspattingen laat zien. Ik ben fan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daphne, ik zag dat ik een paar posten gemist heb maar wat gezellig om terug te lezen.. Héérlijk toch dat we altijd tijd tekort komen en het woord "verveling" niet in je woordenboek voorkomt? Ik moet zo'n 300 jaar worden als ik alles nog wil maken/doen wat er in mijn hoofd zit...LOL. Gaaf zoals je bezig bent met spullen opknappen, en het wordt ook steeds zo leuk. Het "kost" inderdaad tijd maar je krijgt er zo veel leuks voor terug én origineel. Ik ben wel jaloers op de ruimte die je ervoor hebt hoor, lijkt me heerlijk..:p Ik ben benieuwd wat je hier allemaal weer van gaat maken...hou ons op de hoogte hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat een leuk berichtje!
    Als je weet waar je tijd kunt kopen wil ik ook graag een potje ;)
    Leuke giveaway heb je gewonnen zeg.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezellige blogpost alweer... en ik ben vooral benieuwd hoe je die hoek in je kamer gaat oplossen.
    Wat betreft de post die je bij mij niet kon openen: ik had m gemaakt en in de wacht gezet voor deze week, maar per ongeluk de datum niet goed ingevuld. Dus stond ie ineens op mijn blog. Toch nog even weggehaald. Zo fanatiek dat ik twee blogposten op een dag laat verschijnen ben ik nou ook weer niet... haha. Je hebt m dus nog te goed. groetjes maar weer. (en succes met de tijd én de krijtverf)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Daphne zelfs ik vind het nagelbijten spannend wat je hier nu weer mee gaat doen.....:-)
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, nou je hebt nog genoeg leuks te doen! (en wij kunnen gespannen afwachten hoe mooi het weer gaat worden, hihi)
    Wat een leuke candy heb je gewonnen, heerlijk toch als dat ineens op je mat valt!
    Oh en die kabels etc.... doorn in het oog! grrrr. Tip, schoenendoos met leuk papiertje of likje verf. Wat sleuven in de zijkanten en alle kabels en troep erin dumpen, deksel erop, OPGERUIMD! ;o)

    Groetjes en klus-ze! Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een leuke candy heb je gekregen Daphne, bofkont :) En wat weer een leuke projectjes om te pimpen, ben erg benieuwd naar het eind resultaat maar gezien de resultaten uit het verleden is jou dat wel toevertrouwd! Wat betreft de kabels, de tip van Rensina vind ik een erg leuke en goedkope oplossing. Ik zeg: Gewoon Doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie candy heb je gewonnen! Maar ja, tijd hè... soms moet je die gewoon vrij maken. Wel lastig met zoveel hobby's zoals jij hebt haha. Tijdrovende hobby's ook, hopelijk kan je ze binnenkort 1 voor 1 afmaken. Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen