zondag 5 april 2015

Kleine Paas Cadeautjes.

Iedereen weer bedankt voor de reacties op mijn letterbakken.
Heel erg leuk om te lezen en vooral de (jaloerse, hi hi) reacties op mijn Pied (Pipo wagen) zijn altijd erg leuk om te lezen.
Ik besef me goed dat het heel erg leuk en bijzonder is om zo'n mooie wagen in mijn tuin te hebben.

Een paar berichten geleden vertelde ik dat ik kleine mandjes had gehaakt voor een vriendin.
Ik was nog op zoek naar kleine cadeautjes voor mijn andere vriendinnen, die ik ze met Pasen wilde geven.
Nou......ik vond weer wat leuks op internet, bij de Action en bij de kringloop:

                                                 
Ik haakte 5 kleine eier mutsjes.
Snel klaar en leuk om te haken.
Ik maakte ze in verschillende kleuren, zodat ik voor iedere vriendin een eigen kleurtje heb.

Bij de Action kocht ik plastic eieren, die ik met home deco verf van de Action een kleurtje heb gegeven.
Alle eitjes schilderde ik roze.
Op elk eitje plakte ik wiebel oogjes.

Bij de kringloop kocht ik een verpakking van 6 eier dopjes op pootjes.
Precies goed voor mijn vriendinnen clubje.
Onze mannen noemen ons namelijk altijd "het Kippenhok" omdat wij zo verschrikkelijk kunnen "kakelen" als we bij elkaar zitten (in hun ogen dan hè, want wij snappen niet waar ze het over hebben ;-) )
Deze dopjes zijn dus helemaal goed voor ons.
Elk dopje kreeg een eitje, met een mutsje.
Ik verpakte ze in folie, met een labeltje eraan.
Op dit labeltje schreef ik een persoonlijke boodschap.

Erg leuk om te maken en natuurlijk hield ik zelf ook een goed gemutst eitje met dopje.

Iedereen nog een fijne avond en een gezellige 2de Paasdag.
Liefs, Daphne

10 opmerkingen:

  1. Whaha, wat zijn ze léuk Daphne, alles klopt bij elkaar, leuk gemaakt én gevonden. En 6 vriendinnen bij elkaar en dat het dan op een kippenhok lijkt...??? Daar kan ik me nou niks bij voorstellen..;o LOL
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En....wat zei het "kippenhok" er van? Want het ziet er weer leuk uit hoor.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha wat zijn ze leuk Daphne, zoooo origineel en persoonlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne,
    geweldig hahahaha,
    die zijn vast goed ontvangen,
    wat leuk!!!!!
    Mooi gemaakt!!!!
    ( die mannen kunnen zelf ook wel aardig kleppen, denk ik zo....gelijk haantjes)
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooooh....wat leuk geworden, Daphne. Ziet er super gezellig uit zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wat superleuk Daphne!!
    Mooi cadeautje voor pasen en ook leuk met de achterliggende boodschap van de mannen.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke toepasselijke cadeautjes. En dat de mannen het een kippenhok noemen is alleen maar omdat ze jaloers zijn hihihih.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihihi, eitjes voor het kippenhok!! Geweldig! Hoe verzin je het weer. Ze zien er echt heel schattig uit zo met de mutsjes op!

    Groetjes en bedankt nog voor je lieve berichtje op mijn blog! Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze ontzettend leuk geworden Daphne.
    Leuk hè die eigengemaakt cadeautjes weg te geven.
    Krijg er altijd een blij gevoel van.

    Groetjes, Joe

    BeantwoordenVerwijderen