zondag 8 november 2015

Pinterest ontdekt!

Ja ja, ook ik heb HET ontdekt: Pinterest!!!!!
Pff.....ik weet niet of ik nou wel of niet blij moet zijn, wat is dat verslavend zeg!!!!!

Je gaat van het 1 naar het ander en voor je het weet ben je uren verder en heb je zoveel leuks gezien, dat je vervolgens weer met iets in je hoofd zit wat eruit moet (hebben jullie dat nou ook?)

Zo maakte ik afgelopen week deze 2 kaartjes:
Met ecoline en een kurk stempelde ik verschillende gekleurde "rondjes" op een basis kaart.
Daarna met een zwarte Fineliner (met echt een hele dunne punt) de rondjes omcirkeld.
Snaveltjes, vleugeltjes, staartjes en pootjes getekend en ik had "zomaar opeens" hele lieve vogeltjes.
Juist het "slordige" van de vogeltjes vind ik zo schattig!
Elk vogeltje een Wiebeloogje gegeven, waardoor ze nóg leuker worden.

Om de kaart heen maakte ik "uit de losse hand" (dus ook weer wat "slordig") een lijntje.

De kaarten hebben nog geen tekst, die wil ik er pas opzetten als ik ze ga versturen.

Fijne zondag verder.


11 opmerkingen:

  1. Dat wil ik nu al weeeeeeeeeeeken doen en jij doet het "gewoon" meteen.
    Ze zijn heel leuk geworden.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je kaarten leuk geworden, Daphne.
    Die vogeltjes zijn zóóó schattig. Ik maak ze ook vaak met de kinderen op het werk van vingerafdrukken. Leuk, joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk en schattig geworden!!
    Enne pinterest is echt geweldig he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha ik herken dat wel hoe verslavend Pinterest is maar ook zo inspirerend.
    Deze kaarten zijn in ieder geval ontzettend leuk gemaakt.
    Slim om de tekst er pas later op te zetten.

    groetjes en een fijne avond, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi daphne,
    hoe herkenbaar, ik kijk ook zo graag naar pinterest, en inderdaad dan gaat de wereld voor je open op creatief gebied!
    Heel leuk zijn deze lieve vogeltjes op de hoge beentjes!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa pinterest, heerlijk!!! Wat een gave kaarten zeg, die pin ik even van je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaahaa héél verslavend maar er gaat een wereld open. Wat zijn je vogeltjes gááf en wat knap gedaan zo uit de losse hand...supercute...ik pin ze ook even..LOL...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaarten. Die zou ik nou graag in mijn brievenbus vinden :-)
    Pinterest kan een bron van inspiratie zijn, maar het probleem is dat je zo veel leuks ziet dat je door de bomen het bos niet meer ziet hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vogeltjes! En idd, Pinterest is echt heerlijk om te snuffelen en om creatieve ideeën op te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige, lieve kaartjes zeg!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen