woensdag 9 november 2016

De kaarten rolde hier onder mijn handen vandaan.

Via Instagram zag ik bij Miranda (Ik ben ook volger van haar TE leuke blog) een hele leuke kaart voorbij komen, die gemaakt is van restjes (www.creaties-miranda.blogspot.nl)
Nou, ik was meteen geïnspireerd en dus gebruikte ik haar voorbeeld voor het maken van de volgende serie:
Ik hou van "lieve romantische" kleurtjes en dus begon ik met een mooie paarse variant.
Beetje passen en meten, schuin snijden, tekst stempelen, randjes inkten en klaar ben je om te plakken.

Leuk!!
Dus ging ik lekker verder.
Andere kleurtjes, glittertje hier en daar en een toepasselijk stempeltje erbij.
Hoppaaaaa, weer een kaartje klaar.
Ik had nog een tekst liggen, ooit eens van een kaart afgehaald.
Die kon ik ook wel gebruiken.

Opeens kreeg ik meer, véél meer inspiratie, maar daarover morgen meer!!

1 opmerking:

  1. Super leuk dat mijn kaarten je zo geïnspireerd hebben, lief dat je naar mij linkt ook. Dank je wel! Haha geweldig om te lezen dat je de smaal gelijk te pakken had. Heerlijk he, eenvoudig te maken met lek resultaat... daar houden we van. Jij hebt er ook hele leuke kaarten van gemaakt, tof dat het met een ander dessin gelijk ook weer een heel andere kaart wordt! Nu meteen even je volgende bericht lezen Haha!

    BeantwoordenVerwijderen