zondag 3 december 2017

Sinterklaas kaart

Vandaag vieren wij Sinterklaas.
Met surprise en gedicht en een klein kadootje erbij.
Elk jaar weer héél gezellig.
Voor mijn gedicht maakte ik een kaart:
 Een witte basis kaart.
Een rood stukje karton haalde ik, met embossing folder, door mijn BigShot.
Daar maakte ik een schud gedeelte in, met een afbeelding erachter van een Sinterklaasje. Deze afbeelding knipte ik uit een rol inpakpapier.
Ballonnen als schud materiaal. Rode en gouden, past mooi bij de Sint.

Een paar veertjes met een rondje kurk en een knoopje maken de kaart af.

Ik kan de surprise nog niet laten zien, want er kijken mensen op mijn blog mee (die vanmiddag ook komen)😊
Tot morgen dus.

Fijne zondag.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sinterklaaskaart heb je gemaakt, Daphne.
    En een gezellige sinterklaasmiddag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke kaart Daphne, veel plezier vanmiddag en euhhh... ben benieuwd naar je surprise :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo een lieve en sfeervolle kaart Daphne ...
    Jullie hadden beslist een leuke namiddag samen ...
    Fijne start van de week ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Daphne,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Jullie hebben het vast gezellig gehad.
    Bedankt voor je bericht op mijn blog! Wat grappig dat jij de studie ook had willen doen.
    Het is erg druk, maar wel leuk.
    Ik hoop wat vaker te bloggen :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuk sinterklaas schutkaartje, leuk gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje! Dat zal de ontvanger vast leuk hebben gevonden!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen