woensdag 6 december 2017

Teepee card.

Tot mijn grote schrik kwam ik erachter dat GerJanne eind November jarig was.
Zij stond helaas niet op mijn blog kalender, maar ik stuurde haar (nadat ik haar adres van mijn moeder kreeg, bedankt mam!!) nog gauw een kaart.
Op het blog van Christine. kwam ik een heel leuk filmpje tegen, voor het maken van een Teepee card:
 Die maakte ik voor GerJanne.
 De "kaart" heeft 3 kanten en je kunt hem helemaal naar eigen idee "afmaken", met stempels, bloemen, glitters, knoopjes, wat je maar leuk vind.
 Ik gebruikte mooi disign papier en schreef aan de binnenkant een persoonlijke tekst.
 De buitenkant heb ik van toepasselijke tekstjes voorzien.
De kaart is plat op te vouwen en past in een gewone envelop. Makkelijk opsturen dus.
De ontvanger kan hem zelf heel makkelijk weer in elkaar vouwen en met een stukje foam tape vast zetten.
Heel erg leuk om te maken, deze kaart en ik zag er ook meteen een Kerstboom in, dus maakte ik er nog meer, die zien jullie later.

De link naar het filmpje vind je HIER, maar pas op, want mijn moeder is ook al helemaal verslaafd aan het maken van deze kaarten.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van:
De Egel
Daar willen ze een kaart zien, maar geen vierkant of rechthoekig.
En GerJanne vroeg op haar blog zelfs speciaal om "juist GEEN kerstkaart", dus helemaal leuk om met de challenge mee te doen met deze kaart, zij zit namelijk in het design team (en de kaart is naar haar opgestuurd), 3 dubbel leuk dus😊.

AnMa Creatief., Alles mag!



14 opmerkingen:

  1. Een heel leuk model en mooi gedecoreerd deze kaart voor GerJanne Daphne. Het is inderdaad net een kerstboom als je hem in kerstsfeer maakt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel erg leuk geworden. Ook echt in de stijl van GerJanne. Ik zie er ook wel een kerstboom in. Had ik nog niet aan gedacht ;-))
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je voor GerJanne gemaakt, Daphne.
    Ben ook benieuwd naar de 'kerstboomkaartjes' die je ermee gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Daphne,
    Ja....daar issie! Hij staat hier mooi te wezen! Heel gaaf modelletje en ik laat me graag inspireren door kaarten die ik krijg. Dan kun je precies meten en kijken hoe iets in elkaar zit....
    Dank je ook voor het meedoen bij ons van de Egel. Inderdaad driedubbel leuk!
    En even rectificatie: ik heb nog nooit een jaar geen Sinterklaas gevierd, maar omdat ik de oudste ben en voor het eerst niet meer thuiswoonde, had ik dat verloren gevoel. We vierden het de zaterdag erna, maar toch....
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi!!! Wat is Gerjanne blij met haar kaart zie ik... Terecht!!! Want dit is gewoon een mooie kaart en goed afgewerkt. Prachtig gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een uniek en mooi exemplaartje hoor Daphne ...
    Fijne donderdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. En je moet maar denken: beter laat dan nooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk geworden en heel goed opgelost met t kale hoekje. Hihi thanks voor de verwijzing. En natuurlijk benieuwd naar je kerstuitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk modelletje! Heel leuk geworden zo! En idd kan ie ook goed als kerst kaart!
    Leuk!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo, dit is een zeer belangrijke boodschap die ik moet doorgeven aan iemand die door huwelijkse problemen heengaat, dat alle hoop niet verloren gaat, wat het probleem ook is, hier is wat je moet weten om je huwelijksprobleem te redden, ik werd ooit geconfronteerd met uitdagingen in mijn relatie tot ik een artikel tegenkwam dat sprak over de man die ik wil introduceren om je dit artikel nu te lezen. Dr. Ekpen van Ekpen Temple is de man die ik je wil aanbevelen met een huwelijksprobleem, dat hij je kan helpen met zijn krachtige spreuk om het probleem op te lossen dat je in je echtelijke leven tegenkomt. Neem vandaag nog contact met hem op via: ekpentemple@gmail.com of whatsapp hem op +2347050270218 u zult er blij om zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart heb je voor GerJanne gemaakt!
    Het is een leuk model waar je veel op kwijt kunt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee en natuurlijk ideaal dat ie plat kan. Gezellig dat je meedoet bij Anmacreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ....en wat een raar bericht heb je gekregen. Sluip'reclame'... zou het lekker verwijderen.

    BeantwoordenVerwijderen